warcraftclub
warcraftclub
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menyi az idö?
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Ne lopj!

 
Tippek/trükkök
Tippek/trükkök : unded tippek

unded tippek

  2004.10.24. 11:00

unded tippek

1. tipp: Mindig az a kérdés, hogy milyen arányú legyen a csapat eloszlása. A választ könnyen kiszámolhatjuk: mivel90 a maxi­mális egységszám, ebből 10-et egyből le is tudhatunk a parasz­tokkal, és még 5-öt az első hőssel (majd még 5-öt a második­kal). A maradék 70-et kell úgy beosztanunk, hogy a leggyen­gébb harci egység is 2-t foglal belőle, azaz durván úgy 35 egy­ségünk lehet, ha csak első szintűeket gyártunk - a gyakorlatban tehát még kevesebb lesz. Ebbe a 70-be kell belekalkulálnunk 2­4 ostromgépet (elfeknél nyilván nem elég a kettő, mert egysé­gekre is igen hatékony- nem véletlenül gyengültek az ostrom­gépek az 1.01-es patchben annyira). Az aktuális maradékot osszuk ketté, egyik feléből közelharci lények, a másikból pedig "support" egységek legyenek, azaz íjászok / varázslók / repülő monszták.

2. tipp: Egy második, öt egységnyi helyet foglaló hős elég erős ahhoz, hogy ne hagyjuk ki, a harmadik azonban sajnos már annyira leosztaná a tapasztalatot, hogy nemigen érdemes meg­venni, mert csak visszafogja az első kettőt a fejlődésben. Egyéb­ként is kevés az olyan szituáció, amikor mindhárom fajta hős képessége különösen hasznos lenne egy adott ellenféllel szem­ben, legfeljebb 4vs4-ben lehet ilyen, de ott meg úgysem lesz időnk három hőst menedzselni...

3. tipp: A hősök képességfejlesztéseinek ajánlott sorrendje: először azt kell választani, ami a Creep vadászatnál jól jön majd. Aranyszabályként említhető, hogy ha van, akkor legkésőbb (!) a másodiktól kezdve erősen rá kell hajtani arra a képességre, ami globálisan hat a környéken állókra (aurák), illetve a lényt idéző abilityk is nagyon erősek. Tökéletes golyófogót kapunk, mivel az ellenfelek- különösen a térképen elszórt Creepek - azt tá­madják végig, akit elkezdtek gyepálni. A hatodik szintű képes­séget természetesen mindig válasszuk ki egyből- alapverziónál pl. a StarFall egy abszolút über csapásnak számított (1.01-es patchtől kezdve már nem 30 mp alatt sebez 75-őket, hanem 45 alatt 50-et, és épület ellen még gyengébb lett... ).

4. tipp: Ne fejlesszünk ki olyan dolgot, amit nem fogunk (ki)használni! Feleslegesek például többek között a mágusok azon upgrade jei is, amik nem automatizálhatóak és nehezen is kezelhetőek- pl. egy necromancer esetében úgyis csak animál­gatni fogjuk a ropikat, meg lövöldözni vele, más nem nagyon kell már neki...

5. tipp: Ne akarjunk egyből a legerősebb, azaz a harmadik szin­tű szörnyekre építő taktikákra törekedni! Sok kezdő játékos bu­kik el azon, hogy egyből a nagyméretű ütősebb lényekre gyúr, és ezért nem védi be magát eléggé és/vagy kihasználatlanul hagyja a korai lehetőségeket. Először mindig a rush elleni véde­kezést kell begyakorolni, majd ha ez már megy, akkor a gyors terjeszkedést, azaz a nagyon korai bányafoglalást, aztán a rusht, és csak azután van értelme a kiépült stratégiákat gyako­rolni. Ha az esetek nagy részében nem érjük meg a kiépülést, akkor egyébként sem lenne sok sikerélményünk...



Egy kis trükközés sem árthat

6. tipp: Alapállapotban többnyire öt paraszttal bányászik az, aki emberekkel vagy orkokkal játszik, de mivel sokszor kissé kanya­rogva érnek be a munkások (lehet, hogy kissé beszörpöltek... O), inkább hattat, feltéve, hogy fel akarja venni a versenyt az élőhol­tak vagy a sötét elfek termelési rátájával Ezt a hatot levihetjük viszont könnyedén ötre (sőt, elegendő gyakorlattal akár négyre is!!!): mindössze annyit kell tenni, hogy mivel embereink nem az ideális 45 fokos szögű legrövidebb úton járnak a bánya és a bázis között, ezért kissé korlátozzuk a Lehetőségeiket, és építsünk az "útjukba" egy (ill. a négy emberesnél két-három darab) lakóhá­zat olymódon, hogy az ideális 45 fokos útra kényszerüljenek. Aki kiszámolja, hogy két paraszt-alapanyag megtakarítása meny­nyit számít a másod­percre kikalkulált ko­rai rushok idején, az rögtön láthatja, hogy ezt a technikát nem lehet kihagyni!

7. tipp: Az orc Towert kissé elkalkulálták a játék készítői (meg a Burrowt is..), így ha az ellenfelet felderítve csak egy War Millt és egy Altarttalálunk, addigra jó eséllyel már vesztettünk is ott­hon a Tower Rush miatt.. Szerencsére megcsinálni csak a profik tudják, mert védekezni sem könnyű ellene. Egyetlen lehetőség talán, ha a bázisunk mellé telepedőket le bírjuk úgy irtani, hogy az első tornyát bármi áron, de kiiktatjuk, és csak egy marad neki...

8. tipp: Közhely számba menő, de sokszor mégis elfelejtett sza­bály, hogy ne legyünk könnyen kiismerhetőek! Ne alkalmazzuk folyton ugyanazt a taktikát, mert minden csapatösszeállításnak van ellenszere. Ebből adódóan nekünk is úgy kell összeállítani a seregünket, hogy a korai felderítőlény által látottak alapján megpróbálunk valamit kiokoskodni. Jó ötlet lehet az is, ha Randomot állítunk be népnek, de ennek megvan az a hátránya, hogy esetleg nincs nagy gyakorlatunk abban, amit kapunk. Van­nak ugyanis olyan játékosok is, akik napi min. hat órában nyom­ják a Battle.Neten, és mindig ugyanazzal a néppel, de persze az ő rutinjukkal is fel Lehet venni a versenyt a meglepetés erejével és ügyes taktikázással.

9. tipp: Csapatjáték esetén azon áll, vagy bukik szinte minden, hogy mennyire rutinosan tudunk társainkkal együtttámadni. Az első Creep vadászatok még gyorsabbak egyedül, de a korai bá­nyafoglalás és rush már összjátékot kíván, ezen minden eldől­het! Elég csak arra gondolnunk, hogy milyen csúnyán járunk, pl. 4vs4-nél, mikor a nyakunkba kapjuk három játékos seregét, és a társaink későn reagálnak!



Élőholt vezérek nyomában

10. tipp: A Death Knight hatodik szintű képessége eldöntheti akár egy csata kimenetelét is, de többi képessége is elég univer­zális, így ideális lehet kezdő hősnek. Első képességként a Coilt fejlesszük, ellenséges hősök szétbombázására, illetve saját egy­ségeink kimentésére tartalékoljuk, esetleg kellhet már Creep vadászatnál is, ha nagyobb falat jön. Szintlépéstől kezdve az aurát is fejlesszük, ahol csak érjük, a Death Padot pedig hanya­goljuk. Itt jegyezném meg, hogy semmi módon ne hagyjuk meg­halni egyik hőst sem! Ne küldjük előre a csatasorba, mert könnyen ott ragadhat, és készüljünk rá gyorsbillentyűvel az esetle­ges Town Portaira is.

11. tipp: A DreadLord összes képessége használható, így eset­leg elég univerzális lehet még alaphősnek is. Az aurát nyomjuk keményen, ha közelharcra építünk, de egy legalább egyes szintű Sleepről semmiképp sem mondhatunk le: Creep vadászatnál a veszteségek ellen kell, de egyébként is jól jön bármire. Varázsla­tokat lövő hősök ellen: egy Starfallt eregető papnő nyakába nyomva például nem lesz több a speLlje, mint egy drágán ellőtt pár másodperces tűzijáték...

12. tipp: A Lich egyetlen ütősebb képessége a Nova, az viszont elég jó lehet ahhoz, hogy taktikát építünk rá. Mivel szegény Lich elég törékeny, óvatosnak kell lennünk: körbe kell állni az el­lenfelet, hogy ne érhessen hozzánk, illetve, hogy koncentráltan kapják a nyakukba a fagyot. Ehhez vigyünk sok Ghoult, akik kör­beállják az ellenfelet villámgyorsan, valamint Nekrókat is, aki csontvázakkal pótolják majd ki a hézagot (meg persze a szokásos elmaradhatatlan 4-5 pók/Gargoyle/egyéb advanced szörny is kell). A jégpajzsot felejtsük, ellenben a Ritualt nyomjuk fel. Ket­tes szint alatt ne használjuk, attól kezdve viszont szinte bármit áldozzunk be és lőjük belőle orrba-szájba a Novát.

13. tipp: A Death Knight hatos szintű feltámasztás képessége mindig a legerősebb hat környékbeli egységet hozza vissza, így könnyen eldöntheti a csatát. Feleslegessé teszi viszont a nekromanták csontvázkreálását, mert az elvenné a hullákat. A megoldás: ha nem akarunk semmiképp csontváz nélkül marad­ni, vigyünk DreadLordot, ahol a vámpír aurával kipótoljuk a fel­támasztás hiányával elveszett tűzerőt. Egyébként viszont a kis létszámú (kb. 4 emberes) nekromanta csapat a megoldás, akik nem vesznek el minden hullát, viszont ezt Gargoyle-okkal és Crypt Fiendekkel kell megtámogatnunk hasonló Létszámban.



Rothadó seregek

14. tipp: Harmadik szintű élőholt seregeknél három fő taktikát tudok javasolni. A legegyszerűbb, ha Abominationökre gyakor­lunk, ahogy a többség is általában. Kicsit kockázatosabb, de profibb szinten feltétlen ütősebb lehet a Wyrmökre menni, míg a Banshees tápolás (matematikailag abszolút über, de ember Le­gyen a talpán, aki a feláldozós gombnyomkodást bírja reflexek­kel/figyelemmel) csak kevés játékos esetén ajánlott, leginkább ivsl-ben lehet gyümölcsöző, úgyhogy csak kiegészítőként vi­gyük.

15. tipp: Ha Wyrm irányba fejlesztünk, akkor van épületünk ah­hoz, hogy már korán beáldozhassunk i-2 Acolyte-ot Shade-nek. Derítsük fel velük a pályát: vagy rakjuk őket vitális helyekre, vagy aggassuk őket ellenséges hősök nyakába, hogy minden lé­pésükről tudjunk...

16. tipp: Ne építsünk feleslegesen szellem tornyokat a Zigurratokból, nem kell fal belőlük. 2-3 darab elég ahhoz, hogy támogatást nyújtson, vagy feltartóztassa az ellenfelet, míg a seregünk visszaér. Ezt tudva, az ellenfél ekkor már úgysem lát hozzá a támadáshoz ostromgépek nélkül-inkább a kihelyezett bányánál is húzzunk fe12-3-at.

 
Ismeröseim/warcraft os oldalak
 
Hirlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Lélekszámlálo
Indulás: 2004-10-23
 
Szavazás
 
World of warcraft
 

Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!